2010-02-26

The season’s holding us all hostage

Dagens led ord är Emo

Ok det var inte helt enkelt att komma underfund med hur man lägger upp sina Podcasts på ett bra sett men nu har jag ju lyckats så då bjuder jag på en gratis pod på temat Emo. Den är från när jag gick "Att Förändra Värden" det är min första podcast så ni får ha lite överseende med kvalitén.



Annars har jag också blivit publicerad i Röd Press
Frilans journalist  kanske är något att skriva på CV:t, David du ställer upp som referens va?

så till dagens låt
Crisis med Alexisonfire
Tyvärr finns det ing Spotify en länk till den låten så ni får hålla tillgodo med en låt från deras senaste album
Alexisonfire – Sons Of Privilege

Btv. Håll ögonen öppna på Playlist fliken det kommer en ny lista i natt med Emo låtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar