2014-10-02

Jonas blir journalist


Nu har jag börjat plugga journalistik på Bona folkhögskola i Motala. det har gått några veckor och jag trivs alldeles förträffligt. Hade tänkt att jag skulle börja uppdatera den här bloggen lite mer nu när jag faktiskt får lära mig hur man skriver, men som vanligt har jag inte riktigt haft tid. 

http://bonasignalen.bona.nu/2014/10/02/pappa-saljer-mango-sjalv-vill-han-bli-programmerare-pa-spotify/Fast nu är valet över och det ser ut som att S & Mp kommer att samarbeta med Fp i kommunen så arbetet som kommunfullmäktigeledamot kommer nog bli rätt så lugnt ändå, så nu ska det la bli lite fart på bloggen. Jag kommer i alla fall att länka de artiklar jag skriver på kursens tidning Bona Singnalen. Min första artikel är ett personporträtt av Shimith Julam som går Allmän kurs på Bona. Han är en mycket sympatisk person med drömmar om att bli programmerare.

Ni kan läsa artikeln här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar